Tuba6890 Hamileliğim boyunca hayat hastanesi Fatma şenelde devam etım detaylı ben yapmıyorum Fethi sekınde yaptır gel dedı bende özel klınıği olan Fethi havaya gittim organlarına bakıldı beynıne bacaklarına kalbîne falan sonra kendı doktorum Fatma hocaya gidince dünyanın lafını soyledı bana sen nasıl Orda yaptırırsın sana dedım şehir hastanesi inde yaptır fethı bey perıntolog doktoru değil raporum olmasına rağmen sısteme detaylı yapılmadı dıye gırdı ona devam edebılısın iyiyse diye laflar soyledı kendımı yanlış bısey yapmış gıbı hısetım bu şekılde konuşması benı çok rahatsız eti şehir hastanesinde yaptırmayı düşünmüyorum sağlam çocuklara kaç defa hasta tanısı konulmuş bızzat etrafımda ama bana Fatma hocanın sen kerızlenmye kazıklanmak hoşuna gidiyo lafları bıdha gitmeme dusuncesı oluşturdu ben ultrason yaparken bana o tarz lafları gözümden yaşlar aktı o an yanı
senaryo Tuba6890 hiçbir doktorun size bu şekilde üslupla konuşmasına vs hakkı yok hamileligimin başlarında düşük tehlikem vardı 1 haftada 4 doktora gittim doktorların ekranında gözüküyor hep gittiğim yerler ve hiçbiri bana bu üslupla konuşmadı neden bu kadar doktor gezdin vs gibi yani anlamsız buldum doktorunuzun davranışını
sarilale123 Tuba6890 nasıl bir üslüptur bu böyle , doktor olabilir ama sizinle böyle konuşamaz . İstediğiniz yere yaptırırsınız .bence doktoru değiştirin
yvzslmvekrdsi Tuba6890 o nasıl bi dr muş öyle.. kesinlikle değiştir bence doktorunu.. sanane canım hangi doktorda yaptırırsam yaptırırım . Hstayı geçtim karşısında hamile bi kadın var yani..
Raflesya Tuba6890 Bende ilk başta detaylıya Fethi hanaya gitmiştim.Benim doktorum o kadar tatlı konuştu ki benimle “canım benim maalesef Fethi bey Perinatoloji doktoru değil kadın doğum olarak çok iyi kesinlikle yanlış anlama fakat Fethi beyin verdiği raporu kabul edemiyoruz istersen şehir hastanesine tekrar git” diyerek çok tatlı konuştu. Şimdi yani konuşma var konuşma var.Size yapılan konuşma bana yapılsa hemen değiştirirdim doktorumu.Kesinlikle değiştirmelisiniz kimsenin haddine değil sizinle bu denli konuşmak.Medikal Hospital Emine Karhan Demir hocayı öneririm değiştirmek isterseniz doktorunuzu.İnanın hiç pişman olmazsınız.Ben inanılmaz bir şekilde doktor aramıştım gebelik öncesi hiç pişman değilim.Sizde pişman olmazsınız.
Tuba6890 Kadının yapısı sert ilk hamılelıgimde düdük yaşadım bu doktor aspırın başlatınca iyi bi doktor diye düşündüm ama tavırları rahatsız edıcı 23 haftalık hamıleyım bunsaaten sonra doktor degıstırmek mantıklımı onu da bilmiyorum
Tuba6890 sarilale123 evet bnde çok şaşırdım ağladım üzüldüm yani ramazan ramazan beni sınırlendırdın dedı bıde oan cvp veremedım bu saatten sonra doktor degıstırmek mantıklımı onuda bilmiyorum bana dedı çok iyiyse fethı hocadan devam et ozmn
sarilale123 Tuba6890 kesinlşkle değiştirin istediğiniz yere doktora gidersiniz.niwtediğiniznyer ultrason yaptırırsınız, doktorunuz diye sahibiniz değil, söylemleri zaten bir doktora yakışmıyor. Neredeyse trip atacak iyiyse ona git vs gerçekten değişik
medineylmz Tuba6890 bende fethi sekinde detaylı ultrasona girdm ,içim rahat etmedi fethi hocaya da gittim göründüm, bence doktorunz fethi beyi çekmiyor,yoksa Fethi hoca alanında gayet iyi bir hoca
Tuba6890 yvzslmvekrdsi evet üstünden 10 gün falan geçti hala aklımda soyledıklerı çok kırıcıydı ılgılenmez diye orda bıseyde dıyemedım kadın resmen aşağıladı benı kafam okadr karışıkkı başka doktora gitsem nasıl olur takıplı hastasıydım kendısının ama artık düşünmüyorum gitmeyi paramla rezıl edıyor ınsanı
yvzslmvekrdsi Tuba6890 23 hafta çok geç değil ki.. değiştirmezseniz doğum esnasında yine bi laf söylerse fln bu sefer tansiyon probleminiz varsa sze daha büyük sorunlar yaşatır.. Allah korusun.. Bende 23+2deyim.. sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun 🤲🏻
serifeozdmr305gmailcom Raflesya siz nereye yaptırdınız acaba detaylı ultrasonu ve kaçıncı haftanızda yaptırdınız?
Tuba6890 Raflesya hayat hastanesı çocuk doktorunuzda onerıyolar dıye Orda doğum yapmak istiyorum ama Fatma hoca gerçekten çok asabı bı kadın
elifsn23 Tuba6890 tavrı çok çok kötü bunun için değiştirin bence bu süreçte moral çok önemli ama haklı olduğu tek nokta Fethi beyin perinatolog olmadığı. Yani bu konuda haklı tekrar yaptırmanız lazım
Tuba6890 yvzslmvekrdsi amin hayırlısıyla alalım şuan araştırıyorum bakalım hangi doktora gidicem karar veremedım
Raflesya serifeozdmr305gmailcom Ben ilk 22.haftada Fethi hanay’a yaptırdım.Onun raporu kabul edilmeyince 25.haftada şehir hastanesinde bedri sakcaka yaptırdım.
tugba0305 Tuba6890 Doktorunuz üslup hatasında bulunmuş malesef ki.Detaylı ya Malatya eğitim araştırma hastanesine gittim çok memnun kaldım.Gerçekten bebek dönsün diye uğraştı defalarca girmek zorunda kaldım 2 saat falan uğraşmış oldu toplanda ve detaylı da baktı.Elazığ fethi sekin e de Necati kaya var normal kontrol için geldim memnun kaldım ve övülen bir doktor.Elazığ da olsam kesinlikle özele gitmezdim doğum için de şehir hastanesini seçerdim herkes çok memnun ve hastane de temiz düzgün.bence detaylı için de randevu bulursanız gidebilirsiniz
serapbttl Tuba6890 doktorunuzun yaklaşımı hiç hoş değil ancak doğru oldupu konu var oda fethi hanay perinatalog değil raporunu detaylı yapılmış olarak kabul edemez risk alır. Şehir hastanesi şüpheniz varsa Salih Burçin kavak deneyebilirsiniz üniversitede yapıyordu sonra eşinin kliniğinde yapıyordu 2 sene önce ebru kavaktı sanırım adı eşinin bir arayıp sorun. Maddi olarak 2 2 masraf olacak size ama en azından perinatalog yapmış olur.
Tuba6890 serapbttl evet onuda duydum remzi beyıde onlar da özel sayılıyomu bilmiyorum gitsem yıne rapor kabul görmese onuda düşünüyorum
dilan231 Tuba6890 bende fethi hanaya gidiyordum kontrole detaylıya o baktı bana geçen ay Fethi sekinede bir gideyim dedim Necati kayaya gittim beni rezil etti neden şimdiye kadar gitmedin diye fethi hanayım detaylı bakma yetkisi yok paranız çok galiba özellere para dökülüyorsunuz dedi beni bedri hocaya yönlendirdi gittim oda o kadar suratsız bi adam ki korktum bişey bile soramadım