Ftsftsfts Bende 63 ile hamile kaldim 12+2 oldum su anda 62 kiloyum , doktorum ileride alacaksin zaten hicbir sorun gormuyorum dedi o yuzden takilmayin arkadaslar yavas yavas kilo alanlar aldiklari kilolari dogum sonrasi daha hizli veriyormuş😊
alinci01 Sulee123 çok kilo alıp napıcaksın canım,ilk gebelikte karnın biraz büyük olsun istiyorsun ama zaten 6.aydan sonra hızla büyüyor diyorlar şimdi bugünlerin keyfini çıkar :)
Sulee123 alinci01 hamile olmadıgımla aynı besleniyorum kilo degilde hani hiç iştahımda yok bebeğim çok ufacık olur falan diye korkuyorum kilo derdim degilde zorlasamda giyemiyorum yemek fazla