zeynepturgayy benim de 9 cm 6 cm iki tane çikolata kistim vardı, küçüldükten sonra gebe kaldım şuan gebeyim ve kistim 5cm olarak varlığını sürdürüyor, hamile kalman çok güzel olmuş hem de kistler baskılanıp küçülüyor bu süreçte. Gönlünü ferah tut inşallah güzel bir gebelik geçirirsin 🙏