Yagmur1991 mama ileri dönem çok kiloya ve hatta obeziteye neden oluyor emzirdikçe sütün artacak kafanda bitiyor herşey emzirecem sütüm gelecek diye düşüneceksin . Mama elinin altındaki kolaylık oluyor malesef ilkten almanı önermem ilk bir kaç gün emzir baktın gerçekten sütün yetmiyor o zaman mama alırsın . Ama doğumdan 3 gün sonra süt artar genelde bunu unutmayın . Bol bol su iç sütün gelecek inşallah 🥰