benyezella selamlar, doktor tavsiyeleri konusunda eski konuşmaları okudum fakat orada önerilen doktorların bazıları anladığım kadarıyla şu anda faal/edirnede değiller, güncel doktor tavsiyelerine çok ihtiyacım var
benyezella benyezella bilgili ve yetkin biri olmasını tabi ki istiyorum ama aklımdakileri sorabileceğim, dinleyen ve konuşabileceğim bir hekim arayışındayım, eminim bu konuda herkes beni anlayacaktır 💘
Cancuu benyezella özel trakya hastanesi Yasemin hanıma gidiyor arkadaşım gayette memnun herşeyi sorabilirsin, ben Ekol hastanesi mehmet ali yüceye gidiyorum ama pek soru sorulmasını sevmez ciddi bi doktordur ama işinde gayet başarılıdır prof.
gizem_22 merhaba 6 aylık hamileyken yazıyorum bunu. ilk kist tedavisiyle başladım bu yola 2 sene önce Trakya’da Asuman hanıma çıkmıştım regl olamadığım için. 3 aylık tedavi sonucunda kistim olduğunu bile anlayamadı neden regl olamıyorum hocam 4 ay olucak dediğimde olursun dert etme dedi ve son gidişim oldu kesinlikte önermiyorum . daha sonrasında Ünal Eren’e gitmeye başladım aynı şekilde tam bir para tuzağı sadece kistimin olduğunu kesinleştiydi. 8-9 ay tedavi sonunda 50 bin 60 bin harcadığımı hesapladım. son olarak aydın kayada buldum çözümü ne kistim kaldı ne bir şey 2. ayımda hamile kaldığımı öğrendim.Aydın bey bu işin ehlisi başka hiçbir şey demiyorum.
prnssmlk Merhaba aydın beyi duydum fakat doğumda son anda gelmediği gibi bi kaç şey de okudum hakkında o sebeple tercih etmemiştim Sibel hanıma gidiyorum Sibel pekdemir iletişimi çok iyi güven veriyor dinliyor sorunumu anlıyor önemli birşeyde asistanı aracılığıyla ulaşabiliyorum hamileliğim başından beri ona gidiyorum
nurdanardaa Dfnmhmtylmz bilmiyorum daha yeniyim diye sormadım ama pazartesi gidicem sorarım sizin için
ayaz215 nurdanardaa muayene ücretleri ne kadarmış doktorların ben dün kan testiyle hamile olduğumu öğrendim ve doktorlar ile fiyatları hakkında hiçbir bilgim yok