Tüm gün karnım taş gibiydi hala öyle yani
Böyle 10 dakikada bir sertleşmiyor tüm gün sertti karnım hala öyle birde pozisyon değiştiğim halde taş gibi kalıyor düzelmiyor regl gibi ağrı oluyor büyük tuvalet hissiyatım var çıkarsam rahatlayacakmışım gibi ama yok olmuyor doğum belirtisi mi acaba ?