tugceyavuzhan bende bunun sorguluyorum iki gündür. Çevremizde pek yaptıran yok babası doktor olan bebeğe bile. Anne sütü en iyi antikormuş. Ama bence de Ekim Kasım aralık gibi doğacaksa tedbir alınabilir. Zaten aşı 1 kış dönemi koruyormuş sadece yani yıllarca değil.