buse2507 Kızlar bebişleri ne diye seviyorsunuz ben genelde kurban olduğum nefesim paşam diye seviyorum kulağa biraz cringe gelebilir ama😂😂😂😂 Hatta annemler komik bulur bazen😅😅🤭🤷🏻♀️
annebebeka buse2507 valla ben aşkım bebeğim falan 😂 yeğenim bana anne dediği için sadece onu annemm diye seviyorum, kendi bebeğimi her zaman annem diye sevicem 🥹🙏
annebebeka buse2507 bence gayet sevimli🥹 bebekler tek başlarına çok sevimliler zaten onları severken hiç yaban durmuyorr
annebebeka buse2507 😅😅 bende sadece ben deliyim sanıyordum etrafımdaki insanlar öyle çok çocuk meraklısı değiller ben deliriyorum ölüp bitiyorum bebekler için, ailemde beni hep bebek aşığı olarak görüyor 🥹🫣
Momlife_ buse2507 kuşum balım şekerim tatlım canıımm yerim seni tipini yediğim değişiyor ya o an içimden ne geçerese ama annem demem sevmiyorum diyene saygım var da kendi çocuğuma da denince bi garip hissederim 😀 (ben yeğenimi böyle seviyorum)
annebebeka buse2507 teşekkür ederim hepimizinkini insallahh🥹🤲 benimki henüz 22 haftalık (doğmadi) seninki pekii
buse2507 annebebeka oyyy maşallah en güzel haftalar diyebilirim tadını çıkar❤️ Benim oğlum 5 aylık oldu 😍
annebebeka buse2507 🥹oyyy yerim onuuu teyzesi kocaman öpücükler yolluyor her zaman çok güzel bir hayatı olur umarım🫂
osimdiannee buse2507 bende kızımla çok güzel aşk yaşıyorum. Büyüyünce babaci olursa çok fena kıskanırım 😂😂
buse2507 annebebeka teşekkür ederiz kuzum sana da hayırlı doğumlar diliyorum doğunca o miss kokusunu benim yerime de çek çabuk büyüyorlar 🥲❤️