melisadamla13 Bugün acile gittim beta 1448 keseyi gördü ama içi boş ve çok küçük dış gebelik olabilirsin dedi moralim çok bozuldu
nevinbulyaman @melisadamla13 beta değeriniz daha bebek görünmesi için küçük bekleyin bazı doktorlar böyle yapıyor benim bi arkadaşımada aynısını yaptı Doktor’un biri dedi kürtaj yapıcaz izin vermedik bekledi beş gün sonra başka doktora gitti bebekte göründü kızı şuan 1.5 yaşında bekleyin derim daha erken
melisadamla13 nevinbulyaman ayın 25 de doktor kontrolüne gideceğim 6 hafta 4 günlük oluyor o zaman daha net görülür mü her şey şuana kadar kanamam olmadı sadece kasık ağrım var
momynurr Anlamadım keseyi gördüyse nasıl dış gebelik oluyor Dış gebelik rahimde değil tüpler de oluşan gebelik Sizin kesenizi rahimde görmüş yani Rahimde değilde de tüplerde görmüş olsaydı böyle bir teşhis koyabilirdi ve müdahale ederdi
tamamomy Beta düşük daha görünmez ki kaç gün gecikti adetiniz ayrıca dış gebelik farklı boş gebelik farklı dış gebelik olsa kese rahimde olmaz ki doktorlar neden böyle yanlış yönlendiriyorlar anlamıyorum