nefisee42 Selam arkadaşlar 29 haftalık gebeyim bi kaç haftadır aşırı derecede baş ağrısı yaşamaya başladım öncesinde öyle bir şikayetim olmadi tansiyon olclerimi hep normal çıkıyor migrenim yok ama baş ağrısı olduğunda mide bulantısı bi halsizlik olusuyor su son zaman asla geçmek bilmedi biraz hafifliyor sonra yine şiddetli oluyor idrarda protein kaçağı da görülmüştü boyle bir durum yaşayan var mı aranızda
yildiz93 nefisee42 magnezyum kullanıyor musunuz benim baş ağrılarımı geçirmişti doktorunuza danışın isterseniz
atesismom parol içebilirsiniz bende yaşadım hamileyken içince rahatlattı birde uzanın bol bol su tüketin
neym Doktorunuz biliyor mu şiddetli baş ağrısı olduğunu? Protein kaçağıyla beraber takip gerektiren bir durum olabilir tansiyon yükselmemesi iyi haber yükselirse hiç beklemeden acile gidin
nefisee42 neym kendi doktoruma randevum önümüzdeki hafta sağlık ocağındaki hekim biliyor onlar da tam olarak neye bağlı olduğunu bilemediler kadin doğuma git dedi evet tansiyon ölçümü evde de yapıyorum normal cikiyor sağlık ocağında da düzenli yaptırıyorum hep normal cikiyor
_efinah08 Son döneme girince baş ağrısı oluşuyor canım , benim de aynı ilk hamilelikte ilk 3 ay tansiyon düşüklüğü son 3 ay baş ağrısı oldu , şimdi ikinciye hamileyim ilk 3 ay tansiyonum düştü şimdi de baş ağrısı başlama etkisini göstermeye başladı
nefisee42 _efinah08 katlanılacak gibi değil önceki hamileliğimde yaşamamıştım o yuzden biraz tedirgin oldum
nefisee42 Kimisi şeker yüklemesinden kaynaklı oluyor diyorlar ama önceki hamileligimde de yaptırmıştım bu tarz biseyle karşılaşmadım
serendipity_ ay bi dönem ben de çok yaşadım ki normalde hiç başı ağrıyan bi insan olmadım.sade türk kahvesi yaptıktan sonra içine 6-7damla limon sıkıp içiyordum geçiyordu hem tadında da bi kötülük olmuyor.bi deneyin