annebebeka irem_ucarogluu biraz daha bakarsam gozelrim bozulucak ama çok hafif bir çizgi görüyorum hemen mi çıktı yoksa baya bekledi mi
irem_ucarogluu annebebeka ilk başta negatif diye koydum 5-6 dk sonra bir daha bakayım dedim hafif bi pembelik gördüm ama emin de olamadım
blnmyld irem_ucarogluu adetin gecikti mi bir de erken gebelik testi ile dene sabah yapınca daha etkili oluyor kuruma olabilir beklediyse
nevinbulyaman @irem_ucarogluu canım ben beş gün kala adete böyle silikle öğrendim 2 gün sonra kan verdim 6.9 çıktı değerim regl günüm 3 gün geçince sırf meraktan bu testlerden yaptım hala böyle silikti ve o gün 281 di beta hcgm inşallah vardır