Kızlar oğlum 4.5 yaşında hatta 3 ay sonra 5.yasını dolduracak. Aşırı yemek sorunumuz var. Yemek yemekten nefret eder, sevdiği hiç bir yemek yok. Abur cubur istiyor sürekli bende yemek yesin diye almıyorum bu sefer tamamen aç kalıyor. Yediğinide ben 2 kaşık zorla çigi filmle vs kandırarak yediriyorum. Aşırı zayıf kaldı yaşıtlarına göre çubuk gibi duruyor. Gerçekten bu konusada psikolojim berbat durumda. Dneemediğim şey, ilaç doğal yöntem vs kalmadı… hâla 15 kilo bacakları kürdan gibi duruyor resmen. Önerisi olan varmı, bunu kıllansan kilo alır iştahı açılır vs diye öneri bekliyorum 😭