ozge9194 Kızlar ben 17+1 im ama hala demir ve d vitamine başlamadım doktorum 20.haftadan sonra kullanmaya başlayacaksın dedi biraz bana geç gibi geldi siz kaçıncı haftada kullanmaya başladınız acaba?
alevgu ozge9194 ben d vitaminine 17-18 gibi başladım o zamana kadar folik alıyordum. Demir ilacını gebelik başından beri alıyorum ama benim demir ve ferritinim düşüktü belki ondan erkenden başlamışlardır
snmerd ozge9194 13 haftadan sonra d kullanmaya başladım 20 den sonra demir benim d vitamini felaketti o yüzden sakınca görmedi doktorum başladık hemen
annebebeka ozge9194 ben 12-17 haftalar arasında sık sık kan kustuğum için hemoglobin 10.7′ye düştü bu yuzdende 17. Haftada demir ilacı almaya başladım normalde 20den sonra başlıyorlar, geç değil yani
ozge9194 alevgu Ben sanki geciktim gibi geliyor bana bu haftalarda benim de kullanmam gerekmiyor mu ya 😏
alevgu ozge9194 doktor kontrolünde git sen yine de bir bildiği vardır elbet 🤷🏻♀️ ben hem devlet hem özel takipteydim devlette ilk haftalarda multivitamin verdi özeldeki doktorum daha yeni bu haftalarda kullanmamı söyledi doktordan doktora da fark ediyor sanırım
snmerd ozge9194 her doktor farklı kullandırtıyor ama düşükse genelde erken başlıyor d vitamini ama demir her türlü 20 den sonra