nouro3535 18+5 haftalık gebeyim ayak tırnağım batıyor pazetesi günü lokal anestezi ile 10-15 fk bi işlem ile batan tırnak çıkarılacak . Pazartesi 19 haftalık oluyorum doktorum birsey olmaz yaptırabilirsin dedi ama bu durumu yaşayan var mı
prenses99 nouro3535 kökünden mi batarak çıkıyor benimde öle çıkarmaktan bıktım bende doğumdan sonra doktora gidicem 6 yıldır çekiyorum bu çileyi
nouro3535 prenses99 hepsini çekmeyecek sanırım batan yeri çekecek benim ilk defa başıma geldi ama hamileliktw lokal anestezi bebeğe zarar verir mi korkuyorum
nouro3535 prenses99 sadece sağ taraf tırnak dibinden batıyor . gecen Ağustos ta battı devlet hastaneinde çekildi ama çektiği yerin yakılması gerekli imiş işlem sonrası yada dikiş gerekli iniş bana onu yapamdıgı için bir kaç zaman sonra yeniledi et ile tırnak arası boşluğu et doldurdu gelen tırnakta içine batık geldi