Ben hamile olduğumu öğrendiğim günden beri erkek hissediyordum doktorum 12.haftada kız olabilir demişti ama inanasım gelmemişti 10 gün sonrasında ikili test sonucu için gittiğimizde erkek olabilir dedi ve bugün netleşti oğlum olacakmış hep hissetmiştim çok mutlu oldum bir kızım var birde oğlum olacak şükürler olsun onları nasip edene🥹🤲🏻