Bugün detaylı usg oldum 21 haftalık hamileyim doktor göbek bağında 3 damar olması gerekirken 1 damar eksik olduğunu söyledi fakat başka anormali bulgular görmedi kendi kadın dogum doktorum korkmamam gerektiğini ve yinede fetal DNA yaptırmam gerektiğini söyledi sonuçları bekliyorum bu durumu yaşayan var mı?