Cyln05 zaten down sendromu
Riski olduğunda aminosentez öneriyorlar canım benim de 3 lü de risk çıkmıştı bana da önerdiler ama ben yaptırmadım benim
Ultrasonda hiç bir sıkıntı çıkmamıştı çünkü ikili temizdi 4 lü yaptırdım tekrar o da temiz çıktı doktor haftamı 3 lü de yanlış hesapladığı için olabileceğini söylediler ayrıntılı da temiz çıktı ne gelirse allahtan bu korku çok
Kötü