ylmzerby Arkadaşlar merhaba 28+3 gebeyim bebek hareketleri var yalnız güçlü ve fazla değil tecrübelerinizi yazar mısınız rica etsem
ilaydaltan ylmzerby O haftalarda oluyor yeri daraldığı için. İçiniz rahat değilse gidin hastaneye tabiki
kvsronlerr ylmzerby 29.haftaya yeni girdim bir haftadır benim de öyle güçsüz hareketleri var hatta nerdeyse sadece kelebek hareketleri gibiydi bugün biraz daha hareketlendi normal sanırım bende anlam verememiştim
epa14 ylmzerby bende sizinle aynı haftadayim ,hatta bende sürekli eşime hareketleri azaldı sanki diyip duruorum. Dün Dr gittik herşey yolunda dedi ,yeri daraldığı için öyle olabiliomuş
ylmzerby kvsronlerr evet genel olarak araştırdığımda çoğu gebe arkadaşlar bu haftalarda normal diyor umarım bir sıkıntı çıkmaz💖
ylmzerby aslında doktor bebek için iyi dedi sıkıntı yok dedi doktordan döndükten sonra böyle hissetmeye başladım işte evhamlanıyorum Bazen hareketleri çok güçsüz ve çok sınırlı oluyor bazen gün içinde iş yaparken bile hissediyorum karışık