leylatalayy ben ilk hamileliğimi öğrendiğim gün bıraktım son aylara kadar hiç içmedim hiç de aramadım sadece son aylarda doğum stresinden tek tük içtim doğumdan sonra bıraktım onu da zaten, ama ikinci hamilelik bana biraz süpriz olmuştu başta bırakamadım bide dediğim gibi beklenmedik bir hamilelik olduğu için stres olmuştum sonra kendi kendime kızdım bebeğin sağlığına zarar veriyorum diye ondan sonra bıraktım şuan içmiyorum aramıyorumda tamamen psikolojik hamile olmasam bırakmam sigarayı ama annelik iç güdüsü çocuğa bir şey olur diye içilen ortamda bile fazla bulunmuyorum eşimde sağ olsun bana destek oluyor evde 1-2 taneden fazla içmiyor