symdkci Kızlar ilk doğumum sezeryan olacağım pazartesi. Sizler ne durumdasınız? Doğum endişeniz var mı nasıl başa çıkıyorsunuz😩
bbaskal symdkci Benim ikinci gebeliğim ve ikinci sezeryanım olacağı için süreci biliyorum ilkini kolay atlattım o yüzden bir korkum yok açıkçası
Fatmanur_0416 symdkci inşallah kolay sıkıntısız geçer canım 🤲😊 38+ kaç kendi isteğinle mi sezeryan olacaksın
bilmemben symdkci hiç korkmayın ilk günler biraz ağrılı olabilir ama sonra geçecek ikinizde sağlıklı olun da gerisi önemli değil ben 8 saat sancı çektim ama sezeryana alındım kanala girmedi 39+0 di
bbaskal symdkci inşallah kolay sıkıntısız geçer, baş ağrısı olacak mutlaka kahve ve bol su tüket hareketsiz kalma birde kabızlık yaşamaman lazım o yüzden beslenme çok önemli hep lifli şeyler tüketmeye çalış hastaneden çıktıktan sonra
symdkci Fatmanur_0416 normal istiyordum ama bebeğin kilosuna fazla dedi doktor riskler var dedi ben de göze alamadım açıkçası
Fatmanur_0416 symdkci ay Allah’ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim 🥰 bana da iri bebek doğum şeklini etkileyebilir dedi kilosunu en son 35+2 de 3150 demişlerdi şuan ne kadar bilmiyorum kaç kilo bebeğiniz
symdkci Fatmanur_0416 amin teşekkür ederim ☺️ hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🫶🏻🌸3900 olduk
gamzw symdkci benimde ilk doğum sezaryen olacak büyük ihtimal bebeğim makat geliş dönmedi maalesef salı günü gün almaya gidicem
symdkci gamzw hayırlısı böyleymiş hiç dert etmeyin 🌸 Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
symdkci yenibaslangic_ bana da omzu vs takılabilir dedi risk almak istemedim zaten evhamlı biriyim fazlasıyla. Sezeryandan da korkuyorum açıkçası panik atağım ve kapalı alan korkum var o an atmosfer beni kötü etkilerse diye