yenibaslangic_ evet anestezici sürekli başımda oturdu sorular falan sordu. bebeği çıkardıktan sonra sakinleştirici yaptı. sonrasında karnıma basmadılar kum torbasıda koymadılar. sondayı odada takıyorlar kimi acıdı diyor kimi acımadı acı eşiğine göre değişiyor benim canım yandı açıkcası:) sezeryanda 48 saat hastanede kalmayı zorunlu tutuyoşar, hemşirelere ağrım olduğunda dedim hemen gelip ağrı kesici yaptılar. ben memnun kaldım yani. aklıma gelenler bunlar başka sorunuz varsa cevaplayabilirim.