gamzz06 04_ benim yarın kontrolüm var doktorlar ilgili ama doğum hakkında bilgim yok daha yapmadım😂😂 muayene için 2300 TL yarın normal doğum ve sezeryan doğum fiyatlarını sorucam size söylerim ❤️
04_ minnakanne12_ herkeze farklı şeyler söylüyorlar sanırım 2025 Ocak ayında bı arkadaşa 60 bin demişler kafalarına göre fiyat veriyolar heralde
gamzz06 04_ normal doğum 36 bin , zorunlu sezeryan 52 , eğer sen sezeryan olsun istiyorsan bir sağlık problemin yoksa ise 62
Yummyyummy06 gamzz06 bana da aynı fiyatları söyledi. Normal 36 bin. Zorunlu Sezeryan 52 bin. Kapı süslemesi ve lohusa şerbeti var dedi. Ekstra oda süslemesi içinde hastanenin içindeki organizasyoncuya sordum 6500 dedi.
metininprensesi 04_ merhaba memnun musunuz Cemal beyden her hafta doktorlar değişiyor sürekli başkasına muayene olmak zorunda kaldım
04_ metininprensesi herkes cemal hocayı baya övüyor işinde çok iyi biri olduğunu söylüyordu bende başta çekinerek gittim sonuçta erkek doktor. Kadın Doktorlar gibi değildir diye düşündüm ama baya sıcak kanlı birisi. 2 kere gittim yanına ikisinde de çok memnun kaldım 🙃