Kızlar 5+1 haftalık hamileyim dün gece dişim bianda şişmeye başladı sabah kalktığımda yumru gibi yanağım şişti aşırı sert ve ağrı var doktora gittim antibiyotik verdi önce kadın doğum doktoruna başvur öyle iç dedi doktoruma sorduğumda önce anne sağlığı diyip içebilirsin dedi bebeğimde bir problem olur diye cok korkuyorum içmezsem kana karışıp ikimizde tehlikeye girme ihtimalimizide düşünüyorum yaşayan varmı ne yapayım bir akıl verirmisiniz