Merhaba, 2.çocuğuma nasipse hamileyim . Doğrusu yolun daha çok başındayız. Aslında benim çok sayıda miyom um vardı en büyüğü 6 cm çapında ve rahim alınmak üzereydi biz birazdaha bekleyelim derken bebek fikrine kapıldık, doktorlar erken haftalarda düşebilir , gelişimi durabilir yada erken doğabilir ama sağlıklı ve zamanında da doğabilir denilince bizde karar verdik. Reglime 4 gün kala beta hcg 21 le öğrendik, 2 gün sonra 64 olduk şükür şuan iyi gidiyor galiba regliye 1 gün var fakat belim çok ağrıyor . Gün boyu çalışıyorum illa bunun da etkisi vardır ama bu ağrı biraz fazla gibi. Gebeliğinde bu şekilde ağrı yaşayan oldu mu acaba ? Tahmini ne zaman geçer bu ağrılar?