Bende şu an aynı durumu yaşıyorum doktorum vajinal gerek yok bekleyelim dedi sen adet tarihini baz alıyorsun ama belki geç döllenme oldu normal dedi kese aynı şekilde iyi ama bebek görünmedi bi oluşum görüyorum belli belirsiz ama bekleyelim dedim çok stres yaptım iki hafta nasıl geçicek:(