35+5 haftalığız 3 gün önce doktor kontrolümüz vardı herşey normaldi ama bugün sabahtan beri sürekli karnımda kasılma sertlik oluyor bebek hareketleri de var ağrım yok sadece sertleşiyor 3-5 saniye sonra normale dönüyor aynı haftada olup bu durumu yaşayan var mı normal mi? Bu arada özel takipliyim yarın doktor var mıdır?Bu saatte yazsam cevap alabilir miyim?