ucmgk21 Dün aktardan hayıt tohumu aldım ve içmeye başladım hadi hayırlısı 🙏🏻 Kullanan deneyimleyen varsa nasıl içtiğini anlatabilir mi🤗
Deletedmom344 ucmgk21 Benimde doktorum dasöyledi iç diye🙈 Her bardak için bir tatlı kaşığı olacak şekilde demleyip günde 2-3 defa iç dedi. Siz nasıl tüketiyorsunuz?
ucmgk21 Deletedmom344 ben Ender Saraçoğlu videosunda izledim bir çay kaşığı tohumu ezip kaynamış suda 10 dk demleyip içiyorum günde iki defa olacak şekilde bu sabah başladım DHA.
Gkhnm97 Deletedmom344 iyim canm bende bu ay saldim artik bn oluruna biraktim canm psikolojim alt ust oldu ya olmuyo diye diye sen naptn devammi calismalara😁🤭🤭❤❤
Deletedmom344 Gkhnm97 😂😂Amann salınca zaten oluyor kız. Bizde bakalım hayırlısı artık ne zaman olursa
Gkhnm97 Deletedmom344 hayit tohumuna ne zaman basladin canm sen bnde kullaniyim bari hormon duzenliyo heralde demi canm o😊
Deletedmom344 Gkhnm97 Dün başladım kuşum doktor dedi kullan gebe kalmaya yardımcı olur dedi. Biberiye gibi tadı.
Gkhnm97 Deletedmom344 bnde senin gebe kalmani cok istiyorum canm keske bizde guzel haberler verebilsek burda ya
Gkhnm97 Deletedmom344 canm düsük falan yapabilr belki bence netten bi arastir bklm dusuge sebep oluyomu sen sogan suyunu denedinmi
Gkhnm97 Deletedmom344 canim k.bakma msjini yeni gordum daha bnde bu ay gideyim diyorum bklm aslinda ozele gidicektim suan ona gidicek durumum yok devlete gidicem hazirana kadarda olmazsa o zaman ozele gidicem canm bnm adet dongulerim uzadi ya
Deletedmom344 Gkhnm97 Git kuzum bence hiç vakit kaybetmeden git doktora. En azından ultrasonla bakar, hormon tahlili yapar.
Gkhnm97 Deletedmom344 aynen canm bi baktiraym hormonlarima ddim bide bnm adet dongum 30 gun falandi son aylarda 40 lara kadar cikti korkyrm bsey cikcak diye ya