maviportakal_ gizem_2002 evet benim tamamen bitmişti doğumdan altı ay geçti iki üç nokta kadar kızarıklıklar başladı
maviportakal_ gizem_2002 doktor da çıkmaz hamilelik döneminde dedi zaten ilaçları falan da kortizonlu ya sormadan kullanma sürme bir şey