esra8samet Hamilelikte 4. Haftadayım çilek yedim elimi bir yere sürmedim ama hatırlamıyorum birşey olur mu
_pearl esra8samet ay kızzzz şimdi o nerden çıktı yediğimde neremi elledim onu nasıl hatırlıcamm😵💫🫠🙄😂
bbaskal esra8samet ya tamamen hurafe bunlar az önce yedim valla değmedik yerimde kalmadı heralde elimin 😂
sanemozky09 8 haftalık hamileyim çilek yetiştiriyoruz hergün elliyorum istemsizse sürdüğümde oldu birçok kez ilk oğlumda leke olmadı😅 şimdi de olacağını sanmıyorum bence batıl inanç biraz