esraakay35 Kızlar 15. Haftadayım yoğun kanama oldu doktor Plesanta aşağıda dedi bu durumu yaşayan var mı acillll
mervekalkann esraakay35 olabilir çok normal benim 22. Haftamda yukarı çıkmıştı. Plasenta previa değilse kanalı kapatmıyorsa sorun yok. Eğer previa ise doktorunuz zaten bol bol dinlenmeniz gerektiğini ve doğum şeklini söylemiştir.
1_prensesannesii esraakay35 gebeliğin başından beri kanamalar ve kahverengi lekeler var geçen gün doktor plasenta aşağıda o yüzden oluyor dedi ağır iş yapma 6. Aya kadar yukarı çıkabiliyor dedi üç hafta sonra tekrar çağırdı bekliyorum ben de 13 haftalığım
hazalmasal esraakay35 benim de vardı kanamam ilaç kullandım hep 19 haftada bebek kilo aldı yukarıya geçti plesantayı
mervekalkann esraakay35 evet 10+4 de kanama yaşadım progestan fitil başlandı bir kutu bitirdim daha olmadı şuan 23. Haftadayım. Ki 22 haftamda detaylı ultrasonda plasentanın yukarı çıktığını öğrendim.
esraakay35 1_prensesannesii benim çok yoğun kanama oldu yatış verdi doktor Plesanta rahime çok yakın dedi inşallah çıkar yukarı korkuyorum
1_prensesannesii esraakay35 8. Haftada benim de çok yoğun kanamam oldu o zaman sorun tespit edilememişti 12. Haftada görebildi doktor ultrasonda