Suyu 23 haftalıkken gelmişti ve sürekli suyu azalıyodu. Doktor sezeryana alacaktı 1 haftaya kadar ama yaşama ihtimali yok gibi, yaşasa da nasıl olabilir ki demiş. Panik oldum. Aklıma geldikçe korkuyorum kötü bişey oldu diye. Her gün yazıyodum dün gece yazabildim işlerim bitmedi. Hala bir şey yazmamış. Özelden tanıyan var mı?