tugbabykmrlr
Zaten o civarlarda oluyo. Olması gereken o. Doktor iyi dediyse korkma. Siz eşinizle kolay kolay kilo almayan yapıya sahipseniz çocukta size çekmiş olabiliyo ki zayıf bir bebek değil. Biz eşimle iriyiz ama şişman değiliz. 19+4 te 356 gram geldi. Doktor diyabet olabilir dedi. Şeker yüklemesi yaptırdım ertesi günü erkenden. Ve ne yalan söyliyim tadım kaçtı biraz. Sonuçlar da mükemmelin mükemmeli çıktı. Yine içim rahatlamadı. Erken doğum yapanlar oluyo burda görüyorum. Tiktokta falan videolarda yorumlarda 22-25 haftalıkken suyu gelip doğurup (Allah korusun) ciğer gelişmediği için yaşayamayanları görüp korkuyorum. Her şey yerinde güzel bence. Geçen gün akıntı gibi bişey oldu işte doktora yazdım suyum gelmiş midir geliyim mi diye gittim 22+3 te 609 gram olmuş. Ama çocuğun sağlığında sorun yok. Böyle olması da korkutucu. Analık çok zor. Ama seninki ideal. Doktor iyi diyosa iyidir o korkma sen.😂