Doymuyor cunku. Istedigi kadar verin dinlemeyin kimseyi. Kiraz cekirdegi falan hikaye. Doyunca yemeyi birakiyo zaten rahatliyo uykuya geciyo. 1 bucuk saatte bir maksimum yine istiyo. Aaa neden agliyo diye dusunmeyin. Genelde ac oldugu icin tekrar beslenmek istiyo. Altini da cok doldurmadan temizleyin islaklik da sevmiyorlar. Onlari dinlersen sarilik olur guzel guzel besle. Sutun yetmezse mama da ver ustune. Gazini da cikarin mutlaka. Her beslemede cikarin. Gerekirse yarida tekrar cikarin beslemeye devam edin. Ama o aglamalar gaz sancisindan degil, gaz sancilari 20 gunluge dogru basliyo. O zaman da damla kullanirsin. Sab simplex kullandim 2 cocugumda da rahat ettiler