Demetsltv Kizlar 6. Haftada bebekte virüs varmi yokmu diye ankaraya baya bi ucret ödeyerek test gonderdik. Ve sonuç iyi cıktı acaba ikili taramayi yada üçlü taramayı yaptirsam mi 🤷🏽♀️🤷🏽♀️