Öncelikle herkese iyi akşamlar benim adet tarihim gecikti bugün sabah peçeteye gelen pembe renkte bir kanama oldu ama pede bulaşmadı öğlene kadar tuvalete gidip peçete ile temas ettikçe oldu sonra kesildi hafif hafif ve ara ara gelen ağrım var daha çok kramp gibi sizce yerleşme kanaması olabilir mi yaşayanlar var mı acaba