Merhaba ben 34+3 oldum geçen hafta adet sancısı gibi kasık ağrısıyla gittim . Doktorum nts istedi bir de açılma kontrolü yaptılar. 1 cm açılmam varmış nts de sancı çıkmadı bir de servikal uzunluğa baktı 34 çıkınca erken doğum riski yok dedi. Bu haftalarda normalmiş hatta akıntımda var vajinada sızlama var ara ara sancım devam ediyor . Benim kızım 27 haftada dönmüştü bir de çok aşağıda o yüzden baskıda yapıyor sık sık idrara çıkıyorum ama normal dedi doktorum. Korkmayın evet gerçekten ben de zaman zaman ağlıyorum yalan yok çok canım acıyor ama normalmiş