hilalaselll4 Kızlar 9.haftamdayım bebiş bir hafta geriden geliyor galiba öğrendiğimden beri canım hangi pozisyon istiyorsa öyle uyuyorum hangi haftada yüzüstü uyumayı bıraktınız ikinci gebeliğim ama ilkini unuttum 😅
aleyflx hilalaselll4 ben ilk hamileliğimde öğrendiğim gibi yüzüstü yatmayı bıraktım sırt üstü bile yatmadım yüzüstü nasıl yasaksa sırt üstü de yasak sağ veya sola yatman lazım ama bu ikinci gebeliğim 17 haftalık oldum Bir hafta öncesine kadar yüzüstü yatıyordum hala utanmasam daha yatardım da göbeğim izin vermiyor bazen uyku sersemi yatmış oluyorum ağrıya uyanıyorum sırt üstü de yattığımdada büyük bir ağrı ile uyanıyorum 😅
beautiful_ hilalaselll4 valla kuzum sırt üstü yatmayı yeni bıraktım diyebilirim yüz üstü yatmayı da aşırı seviyorum oda artık göbüşten iptal 😂
mervekalkann hilalaselll4 20. Haftaya kadar izin veriyor doktorlar ben sormuştum. 20. Hafta itibariyle sağ yan sol yan debelenip duruyorum. Sorun olmuyor merak etme 😂
zeynepctk hilalaselll4 karnım büyüyene kadar yüz üstü yattım uyudum doğumdan sonra da sezeryan olursa uzun bi süre yüz üstü yatamıyorsunuz zaten keyfini çıkarın şimdilik
hilalaselll4 zeynepctk ilki vajinal doğumdu bunda kısmet artık kızım 19 aylık sefasını çok çekmedim 😅