3kuzucuk Bazı arkadaşlar burda 1 hafta öncesinden bile erken testle öğrendiklerini yazmış. Bende bugün sabah ilk idrar ile erken testlerden yaptım ama çıkmadı malesef . Olsa çıkardı sanırım 😕
dgngr 3kuzucuk Ben de 4 gün kala falan yapmıştım çıkmadı. 5 ekim son adetimdi. 4 kasımdaki test pozitif çıktı.
3kuzucuk bebegimle_ben normal adet belirtilerim var bel ağrısı sinirlilik hali gibi.. olmadı 2 gün sonra tekrar test yapayım 🙏🏻