Haticeinciii 14 haftalık gebeyim karnım da kıpırdı his ediyorum ikinci gebeliğim acaba bebeğin mi hareketleri midir
ecrinim95 Haticeinciii ya bende ikinci hamileligim şuan 11haftalik ama dün karnım bı tuhaftı sanki içimde bı kıpırtılik vardı gibi hissettim bebekmi gazmi anlamdım doktorum erken dönemlerde gaz olabilicegini söylemişti