gulsah1234556 Kızlar sezaryen günü aldım. Ancak doktor bayram tatilindeyim 23 martta gel dedi. Öncesinde hiçbir tahlil veya anestezi için bakılacak bir şey yok mu?
cyj gulsah1234556 nöbetçi doktorlar olur canım aciller açık neticede. Doktoruna danışma imkanın varsa bi sor
Yazmelegi_ gulsah1234556 benimde öncesinde alınmadı doguma gittiğim gün sabah 7.30 da oradaydım 8 i geçiyordu kan aldılar 9 a çıktı sonra doguma aldılar
vanilya_kokusu_ gulsah1234556 idrar kan alınıyor bide egk yani bana öyle yapıldı Çarşamba günü sezeryan olacam salı 12 den sonra yemek su yasak dedi
gulsah1234556 Yazmelegi_ tamamdır öyle yapar herhalde. Geceden aç gel dedi su da mı içmiyoruz? Bir de sonrasında 8 saatte bir ağrı kesici veriyoruz dedi yeterli oluyor mu?
marlam gulsah1234556 tahlil yapılması lazım sezeryandan bir hafta önce diye biliyorum Yazmelegi_ böyle de oluyor aslında
Yazmelegi_ gulsah1234556 12 den sonra yeme içme yasak. Ben çıktığımda kalçamdan vurmuşlar sonrasında sürekli sordular ağrın oldukça söyle ağrı kesici yaparız dediler ama benim oyle fazla ağrım olmadi onlar kendileri ara ara gelip yaptılar
1_2_3_4 gulsah1234556 başka bir doktor ile görüş devlet ise zaten nöbetçi doktor oluyor özel de ise orda da kim müsait ise o giriyor doğuma