Merhaba hanımlar ,o kadar değişik bir gün oldu ki benim için ..sabah saglik ocağına gittim kan verdim ,sonuç böyle çıktı.. sbaahta idrar testi yapmıştım çift çizgi çıkmıştı..akşam 4 gibi sağlık ocağı aradı beni gebelik yok dedi .. ben ne olur ne olmaz mahallemizde ki özel bir hastaneye gidip Dr a sordum gebelik var değerin çok yüksek çıkmış dedi ..hiç bişey anlamadım bu işten .. sağlık ocağı bi karışıklık yapmıştır diyor dr