Merhaba kızlar maalesef bana da doktorum bugün karın çevresi geriliği var dedi ve benim bebeğim 37 haftalık olmasına rağmen karın çevresi 32 + 4 görünüyor diğer ölçümler de sorun yok kan akışı iyi nese suyu vesaire iyi ama bu karın çevresi neden bu kadar geride kaldı ben anlayamadım çok ağladım bugün 🥹 bir hafta sonraya suni sancı ile başlatırız doğumu dedi