mimaranne
Merhabalar kızlar bir konuda kafam çok karışık suan 31+0 haftalık hamileyim ve bir oğlum olacak Doğum için Kanada ya gitmeyi düşünüyordum hala düşünüyorum ve çok az zamanım kaldı fakat bebeğimin suyu az ve 2 haftada geride eşim hiç gitmemi istemiyor ama ben çok istiyorum hayatı kurtulsun askerlik derdi olmasın dilediği zaman ülkede istediği bölümü okusun istiyorum sanırım ona bir ev ya da bir yatırım yapmaktan daha büyük bir şey olacak geleceği için ve çok az zamanım kaldı napacağımı bilmiyorum erken Doğum riskim de var ve 37 haftayı anca görürüz dedi doktorum sizin öneriniz nedir çünkü uyuyamıyorum düşünmekten😔