Minelsu0606
14+2 deyim şu an. Cinsiyetimi öğrendim kızım olacak. Ben ilk hamileliğimde de böyleydim ama. Oğlum var. Belki bi tık daha kötüyüm diyebilirim bu hamilelikte. 5. haftadan beri boğazımdan protein geçmedi diyebilirim. Full karbonhidrat besleniyorum( tost, çubuk kraker). Bazen elma, havuç, salatalık da yiyorum ama midem guruldadığında onlar asla bi işe yaramıyor. Bunları acıkmayı bi tık geciktirmek için yiyorum