gmz585 Yardmcı olur musunuz şlk kez alıcam eczacı rapor olmadığı için ğcretli alırsınız fedi doktor myle bi şey demedi
gmz585 Anlamadığım yani bu iğne ücretli mi doktor öylesine mi reçete etmiş oluyor ya da rapor çıkarma gibi bir iey dedi eczacı çıkmıyo mu