Kızlar bugün 37 haftalık olduk doktor 23 veya 24 Marta alalım dedi bebişimi ancak ben biraz daha beklemek istiyorum bebeğim durursa, size birsey soracaktım sabaha kadar böyle ağrım oldu ama çok farklıydı sanki böyle cok özür dilerim vajinama iğneler batırıyorlar gibi sancı ve aşağı baskı yaptı bebek birde arada kasıklarıma adet olcakmış gibi hafif sancı oldu ama en çok iğne batırdılar gibi bir sancı oldu yalancı sancı böyle bir şey mi acaba