Kızlar 40+4 üz.Dün gece 2 de sancılarım başladı.20 dakika bir oldu önce sonra 12 dakikaya düştü.8 dakikada bir olduğunda hastaneye gittim ve nst de sancılar çıktı ama doktorum açılmanın olmadığını söyledi.Eve geldim duş aldım 2 3 saat uyudum gibi oldu .Sancılarım devam ediyor.Uyandıgımdan beri durmadım squat olsun aksak yürüyüş olsun çömelme hareketleri olsun hep yaptım.şimdi de mide bulantım var sancıyla beraber.Sizce açılma olmuş mudur