Kızlar ben geçen ay üçüncü bebek postu açıp fikir almıştım sizden belki hatırlarsınız. Eşimi ikna edememiştim üçüncü çocuğa ve geri çekilme ile korunmaya devam ediyorduk. Biraz önce bir gebelik testi gördüm ve içime bir şüphe düştü bu saatte adetime daha 7 gün varken test yaptım. Yaptığım anda var yok arası bir çizgi gördüm ama dikkatli bakmayınca negatif gibi bir test aslında. Bi shoplayım dedim. Kararttığım anda belirdi ikinci çizgi. Orda çizgi olmamış olsaydı bu kadar net belirir miydi bu çizgi? Var mıdır sizce 🫢 regl’a daha çok var kan ver demeyin 🙏🏻
