tvr Benim 3. hamileliğim belimden bacağıma vuran ve dogrudurust yurutmeyen ağrı var bu durumu yaşayan varmı 3.hamileliklerinde
kurkmantosuzmadonna tvr ben ilk gebeliğim olmasına rağmen yaşadım. Bel fıtığı var bende ekstra oldu diye düşünüyorum o da.