Merhaba kızlar bir oğlum var ikinciye hamileyim kızım olacak Allah nasip ederse eşimin tarafında hiç kız yok bir tane kız kuzeni var oda tüp bebekle olmuş şuan kızım olacağına hala inanamıyorlar buna eşimde dahil 😁 neyse kaynanamın ismi sıddıka eşimin isteğiyle koymayı düşünüyoruz ikinci isimi ben koyacam ama güzel uygun isim bulamadım Miray geçiyor aklımdan sizlerde fikir verir misiniz? 😊🌸